Huidige functies Fred Alkemade
- - heden Director Consumer Products & Retail Practice Benelux, Kearney
Loopbaan Fred Alkemade
- 2003 - 2014 Executive Vice President Strategy, M&A and Sourcing, Ecotone
- 1996 - 2003 Principal Consumer Products & Retail Practice, Kearney
Opleiding Fred Alkemade
- 2008 - 2011 New Board Programm, Nyenrode Business Universiteit
- 1985 - 1988 Bedrijfskunde, Universiteit van Twente
Essays door Fred Alkemade
Zonder kloppend verhaal, geen sterk merk
Een nieuwe generatie consumenten wil geen massaproductie meer. Merken moeten persoonlijk aanspreken, op maat gemaakt zijn, betrouwbaar communiceren. Dat vraagt een nieuwe, vrije en vooral ondernemende strategie voor merkproducenten.
Een nieuwe generatie consumenten wil geen massaproductie meer. Merken moeten persoonlijk aanspreken, op maat gemaakt zijn, betrouwbaar communiceren. Dat vraagt een nieuwe, vrije en vooral ondernemende strategie voor merkproducenten.