Heleen Dura - van Oord

Heleen Dura - van Oord

Commissaris bij FD Mediagroep B.V.


Personalia

Naam: Heleen Dura - van Oord

Nationaliteit:

Is dit uw profiel en heeft u vragen, opmerkingen of wijzigingen? Neem dan contact met ons op. Contact

Huidige functies Heleen Dura - van Oord

  • 2015 - heden Commissaris, FD Mediagroep B.V.
  • 2014 - heden Commissaris, de Efteling

Loopbaan Heleen Dura - van Oord

  • - 2021 Lid Raad van Toezicht, Diabetes Onderzoek Nederland
  • 2013 - 2014 Lid, Nederlands Comité voor Ondernemerschap en Financiering
  • 2010 - 2014 Lid raad van advies, IAB Netherlands
  • 2011 - 2014 Commissaris, Catawiki
  • 2012 - 2014 Mentor, StartUp Bootcamp Amsterdam
  • 2012 - 2014 Mentor, Rockstart
  • 1998 - 2001 Acount & Sales Manager, AdValue now Reddion
  • 1997 - 1998 Manager, Rank Xerox

Opleiding Heleen Dura - van Oord

  • 2009 INSEAD Business School, Executive Education, International Marketing Program
  • 1995 - 1996 NIMA, NIMA A & B , NIMA Sales
  • 1990 - 1994 Inholland, Bachelor, Educational Media
Is dit uw profiel en heeft u vragen, opmerkingen of wijzigingen? Neem dan contact met ons op.

Overige vermeldingen

Onderscheidingen en prijzen

  • Veuve Clicquot Zaken Vrouw van het Jaar 2013
    De Prix Veuve Clicquot heeft als doel vrouwelijk ondernemerschap en vrouwelijk management te stimuleren. De onderscheiding is een eerbetoon aan de legendarische jonge weduwe Nicole-Barbe Clicquot Ponsardin, die in het begin van de vorige eeuw de leiding kreeg over dit champagnehuis en het tot grote bloei wist te brengen.

    De Prix Veuve Clicquot wordt in principe jaarlijks toegekend aan die zakenvrouw uit het Nederlandse bedrijfsleven of organisatie die madame Clicquot’s kwaliteiten en eigenschappen in zich heeft: visie, leidinggevende capaciteiten, dynamisch, creatief, innovatieve gaven en doorzettingsvermogen. En voorts een persoonlijkheid met een gevestigde reputatie die zakelijke en maatschappelijke betrokkenheid uitdraagt.

    De onderscheiding wordt in 18 landen uitgereikt. In Nederland gebeurt dat onder auspiciën van Veuve Clicquot Ponsardin champagne, in samenwerking met het Stan Huygens Journaal van het dagblad De Telegraaf en met medewerking van Ernst & Young.

  • Co-Publisher of The Future of Online Marketing book

 

facebook