Huidige functies Wouter Koetzier
- - heden Partner, Accenture
Loopbaan Wouter Koetzier
- 2011 - Partner, Accenture (Global Practice Lead Innovation Consulting)
- 2008 - 2011 Partner, Accenture (European Lead Process& Innovation Service Line)
- 2001 - Partner, Accenture
- 1998 - 2001 Vicepresident marketing , Unilever
- 1988 - 1998 Diverse functies , Unilever
Opleiding Wouter Koetzier
- Bedrijfseconomie, Vrije Universiteit Amsterdam
Essays door Wouter Koetzier
De juiste data op het juiste moment
Gebrek aan geïntegreerde technologie weerhoudt bedrijven ervan tot een bedrijfsbrede digitale marketingstrategie te komen. Ze kunnen niet snel genoeg reageren op de kansen die personalisatie biedt.
Gebrek aan geïntegreerde technologie weerhoudt bedrijven ervan tot een bedrijfsbrede digitale marketingstrategie te komen. Ze kunnen niet snel genoeg reageren op de kansen die personalisatie biedt.
Wouter Koetzier over de digitale transformatie
Kennis over klantvoorkeuren voegt een nieuwe dimensie toe aan de communicatie tussen koper en bedrijf. Gepersonaliseerde vormen van e-commerce, e-payment en e-health breken door.
Kennis over klantvoorkeuren voegt een nieuwe dimensie toe aan de communicatie tussen koper en bedrijf. Gepersonaliseerde vormen van e-commerce, e-payment en e-health breken door.