Marijn Janssen

Marijn Janssen

Head of customer service & change bij ING Bank


Personalia

Naam: Marijn Janssen

Geboortejaar: 1987

Nationaliteit: Nederlandse

Is dit uw profiel en heeft u vragen, opmerkingen of wijzigingen? Neem dan contact met ons op. Contact

Huidige functies Marijn Janssen

  • 2022 - heden Head of customer service & change, ING Bank

Loopbaan Marijn Janssen

  • 2021 - 2022 Chief data & digital officer, Aegon Nederland
  • 2020 - 2021 Head of analytics & data science, Aegon Nederland
  • 2018 - 2020 Manager analytics, Aegon
  • 2017 - 2020 Teamlead analytics, Aegon
  • 2016 - 2017 Senior customer intelligence analyst, Aegon
  • 2014 - 2016 Customer intelligence analyst, Aegon
  • 2015 - 2015 Data scientist, GoBear
  • 2012 - 2014 Customer intelligence analist, KPN
  • 2011 - 2012 Graduate intern customer inteligence, KPN
  • 2011 - 2011 Usability expert, Concept 7
  • 2009 - 2009 Business consultant, Emmelkamp

Opleiding Marijn Janssen

  • 2010 - 2012 Marketing management & marketing research, Universiteit van Groningen
  • 2009 - 2010 Bedrijfskunde, Rijksuniversiteit Groningen
  • 2005 - 2009 Management, economie en recht, Hanzehogeschool Groningen
Is dit uw profiel en heeft u vragen, opmerkingen of wijzigingen? Neem dan contact met ons op.
facebook