Is dit uw profiel en heeft u vragen, opmerkingen of wijzigingen?
Neem dan contact met ons op.
Overige vermeldingen
Ad Swartjes heeft in april 2011 zijn functie als CEO van TMG neergelegd. Zijn opvolger is Herman van Campenhout, die per 1 februari 2011 zal startten bij het mediaconcern.
Trivia
Ad Swartjes won in 2003 een intern conflict over de richting die de Telegraaf Media Groep moest ingaan. Hierna werd hij CEO, zijn collega Willem Kok ruimde het veld.
facebook
ManagementScope.nl gebruikt cookies
Accepteer alles
Voorkeuren
Basis
Basis cookies: Scope Business Media anonimiseert de data van personen die op de site terechtkomen. Hierdoor heeft managementscope.nl nauwelijks persoonlijke data van onze websitebezoekers in beheer en mogen wij selecte datapunten verzamelen die geenszins aan u als persoon te koppelen vallen. Onder noodzakelijke cookies vallen alle datapunten die Scope Business Media gerechtigd is om te plaatsen zonder expliciete toestemming van de bezoeker. Dit betreft enkel volledig geanonimiseerde data die noodzakelijk is voor het functioneren van de site.
Compleet (aanbevolen)
Overige cookies, bij het kiezen voor ‘compleet’: Onder de noemer ‘Overige cookies’ vallen cookies waarvoor wij expliciet toestemming van u nodig hebben. Hieronder vallen bijvoorbeeld onze marketing cookies die wij tevens volledig anonimiseren. Deze cookies zijn echter wel essentieel voor Scope Business Media, om ervoor te zorgen dat managementscope.nl kan blijven voortbestaan als site.