Nieuwe directieleden Intergamma

Nieuwe directieleden Intergamma

29-09-2023 Intergamma heeft bekendgemaakt haar executive committee uit te breiden.

Met ingang van 1 oktober breidt Intergamma haar executive committee uit.

Om de drie formules van Intergamma (Gamma, Karwei en Gamma België) steviger neer te zetten wordt er per formule een directeur benoemd.

Cees van Vliet start als directeur Gamma Nederland. Hij was van 2020 tot 2023 directeur operatie bij Jumbo Groep en is daarvoor in verschillende functies verantwoordelijk geweest voor winkels, distributie en formule bij Albert Heijn. 

Nicky Claeys wordt beoemd als directeur Karwei. Zij is sinds 2020 chief commerical officer Europa bij Domino's Pizza. Zij startte in 2014 bij Domino's Pizza en is daarvoor werkzaam geweest bij onder andere Philips Lighting en Ericsson. 

Dominique Motte start als directeur Gamma Belgïe. Hij is al sinds 2014 adjunct algemeen directeur bij Nexity. 

Ook start Constantijn Weytingh in de nieuwe functie van directeur commercie. Weytingh is sinds 2021 commercieel directeur van Gall & Gall en is in het verleden werkzaam geweest in verschillende functies bij Ahold Delhaize en Unilever. 

Levina Kleijwegt start als nieuwe directeur HR. Zij is momenteel chief HR officer bij IJsvogel Retail en was in het verleden werkzaam bij onder meer Unibail-Rodamco en Hewlett-Packard.

Ook Jurre Mulder krijgt een nieuwe functie, namelijk die van directeur technologie en e-commerce. Hij is al langer directielid binnen Intergamma, momenteel als directeur digital & technologie.

Tot slot wordt er een nieuwe afdeling opgericht, format. Harold van de Scheur is aangetrokken als nieuwe directeur format. Van de Scheur is sinds 2020 commercial excellence manager bij Elho en was in het verleden werkzaam bij onder andere Bochane Groep, Praxis en Accenture. 

De raad van bestuur van Intergamma blijft ongewijzigd en bestaat uit Joost de Beijer (ceo) en Laura Hendrickx (cfo).

Intergamma-ceo Joost de Beijer licht toe: ‘We zijn trots op onze webshops en ons uitgebreide winkelnetwerk in Nederland en België, waar onze klanten gemakkelijk terecht kunnen. We beginnen al eerste resultaten te zien van onze nieuwe strategie: onze klanttevredenheid groeit, onze medewerkerstevredenheid neemt toe, we timmeren hard aan de weg in onze duurzaamheidsambitie en ons marktaandeel groeit. Nu is voor ons het ideale moment om te investeren in de volgende fase van groei. Alle investeringen zijn gericht op het verwezenlijken van onze ambitie om hét favoriete adres te worden in de huis- en tuinmarkt. En dat doen we met een vernieuwd, sterk directieteam dat klaar is voor deze klus.’

Blijf op de hoogte van wisselingen en trends in de boardroom.

Ontvang elke dinsdag en donderdag onze nieuwsbrief.

Nee bedankt
facebook