Hein van Dam

Hein van Dam


Personalia

Naam: Hein van Dam

Nationaliteit: Nederlandse

Is dit uw profiel en heeft u vragen, opmerkingen of wijzigingen? Neem dan contact met ons op. Contact

Loopbaan Hein van Dam

  • 2011 - 2013 PR Manager Kleintje Pils, Magazines & More
  • 2008 - 2009 Tyrezone, Efka media
  • 2004 - 2006 managing editor, Sanoma Custom Publishing
  • 2003 - 2005 Hoofdredacteur Esquire, Bonaventura
  • 2000 - 2003 Bladenmaker en hoofdredacteur, Readershouse/Hearst
  • 1996 - 1998 Hoofdredacteur, Netherlands Board of Tourism & Conventions
Is dit uw profiel en heeft u vragen, opmerkingen of wijzigingen? Neem dan contact met ons op.

Overige vermeldingen

Hein van Dam schreef voor het automagazine Carros en was eindverantwoordelijke voor de klantenmagazines van Audi, Volvo en Rover. Daarnaast was hij hoofdredacteur voor publieksbladen als En France en Esquire. Hein is ook eigenaar van Autopersmap.nl, waarop automerken hun nieuws publiceren voor níet-autokenners, die desalniettemin best wel eens iets over auto’s willen lezen. Van zijn hand verschijnen nu de autotests voor Management Scope vanuit de berijdersstoel én de achterbank.

facebook