Marinka van der Meer treedt terug als cco van de Volksbank

Marinka van der Meer treedt terug als cco van de Volksbank

01-07-2024 De Volksbank heeft bekendgemaakt dat de huidige chief customer officer, Marinka van der Meer, terugtreedt. 

De Volksbank is voornemens om de functie van chief customer officer te wijzigen en de organisatie van de huidige taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden anders in te richten. De huidige functie heeft momenteel zowel een sterk commerciële, als een grote operationele component. 

Marinka van der Meer is sinds 2018 chief customer officer en lid van het executive committee van de Volksbank. Recent is de bank met haar in gesprek gegaan over mogelijke wijzigingen in haar takenpakket. Naar aanleiding van dat gesprek is in goed overleg besloten dat Van der Meer haar taken als cco per 1 juli 2024 zal neerleggen. Wel blijft zij nog aan de Volksbank verbonden tot 1 januari 2025.

De Volksbank beraadt zich nog op hoe de nieuwe structuur in te richten. De komende periode zal de bank de plannen nader uitwerken en deze bespreken met relevante stakeholders, waarna formele besluitvorming kan plaatsvinden.

Interview met Marinka van der Meer

De eerste 100 dagen als chief customer officer bij de Volksbank

De eerste 100 dagen als chief customer officer bij de Volksbank

30-10-2019 ‘Ik heb een parel ontdekt’, zegt Marinka van der Meer over haar eerste honderd dagen als chief customer officer bij de Volksbank.

Blijf op de hoogte van wisselingen en trends in de boardroom.

Ontvang elke dinsdag en donderdag onze nieuwsbrief.

Nee bedankt
facebook