Joris Merks

Joris Merks

European Head of Curriculum Design, Google Digital Academy bij Google


Personalia

Naam: Joris Merks

Nationaliteit: Nederlandse

Is dit uw profiel en heeft u vragen, opmerkingen of wijzigingen? Neem dan contact met ons op. Contact

Huidige functies Joris Merks

  • 2016 - heden European Head of Curriculum Design, Google Digital Academy, Google
  • 2013 - heden Head of digital transformation, Google Northern Europe

Loopbaan Joris Merks

  • 2010 - 2013 Head of research, Google Benelux
  • 2007 - 2010 Senior lab tracking and cross media specialist, MetrixLab
  • 2005 - 2007 Consultant effective advertising strategies, Gfk Daphne
  • 2004 - 2005 Account executive, Ara Advertising
  • 2003 - 2004 Media analist, Accenture
  • 2000 - 2003 Account manager/organisation consultant, NOC*NSF / IOS

Opleiding Joris Merks

  • Communicatie, Universiteit van Twente
Is dit uw profiel en heeft u vragen, opmerkingen of wijzigingen? Neem dan contact met ons op.
facebook

ManagementScope.nl gebruikt cookies

Voorkeuren

Basis

Basis cookies:
Scope Business Media anonimiseert de data van personen die op de site terechtkomen. Hierdoor heeft managementscope.nl nauwelijks persoonlijke data van onze websitebezoekers in beheer en mogen wij selecte datapunten verzamelen die geenszins aan u als persoon te koppelen vallen. Onder noodzakelijke cookies vallen alle datapunten die Scope Business Media gerechtigd is om te plaatsen zonder expliciete toestemming van de bezoeker. Dit betreft enkel volledig geanonimiseerde data die noodzakelijk is voor het functioneren van de site.

Compleet (aanbevolen)

Overige cookies, bij het kiezen voor ‘compleet’:
Onder de noemer ‘Overige cookies’ vallen cookies waarvoor wij expliciet toestemming van u nodig hebben. Hieronder vallen bijvoorbeeld onze marketing cookies die wij tevens volledig anonimiseren. Deze cookies zijn echter wel essentieel voor Scope Business Media, om ervoor te zorgen dat managementscope.nl kan blijven voortbestaan als site.

Cookie- en privacyverklaring