René Jongen
Personalia
Naam: René Jongen
Nationaliteit: Nederlandse
Is dit uw profiel en heeft u vragen, opmerkingen of wijzigingen?
Neem dan contact met ons op.
Contact
Loopbaan René Jongen
- 2014 - 2019 Partner, Boer & Croon
- 2012 - 2014 Partner, Boer & Croon
- 2010 - 2014 Gastdocent , Rotterdam School of Management
- 2009 - 2016 Gastdocent , EURIB (European Institute of Brand management)
- 2007 - 2011 Associate partner , Boer & Croon
- 2005 - 2007 Strategieconsultant , Boer & Croon
- 2002 - 2005 Business unit manager , Isolectra
- 2000 - 2002 Marketing- en productmanager , Isolectra
- 1998 - 2000 Business unit manager , Yokogawa Europe B.V.
- 1996 - 1998 Sales engineer , Yokogawa Nederland
- 1994 - 1995 Projectmanager , Borger & Burghouts
Opleiding René Jongen
- 1998 - 2002 Industrial marketing, change management en financial management, Management Center Europe
- 1987 - 1993 Technische natuurkunde, Universiteit van Twente
Is dit uw profiel en heeft u vragen, opmerkingen of wijzigingen?
Neem dan contact met ons op.
Overige vermeldingen
René Jongen is partner bij Boer & Croon. Daarnaast is hij gastdocent aan de Rotterdam School of Management (onderdeel van de Erasmus Universiteit) en aan de EURIB (European Insitute for Brand management).
Trivia
René Jongen zijn interesses liggen bij lezen, koken en golfen.
Essays door René Jongen
Bitsing-methode: maximaliseren tegen minimale kosten
Het realiseren van autonome groei is de meest succesvolle strategie om omzetgroei te behalen. De nieuwe wetenschappelijke Bitsing-methode helpt organisaties omzet te maximaliseren.
Het realiseren van autonome groei is de meest succesvolle strategie om omzetgroei te behalen. De nieuwe wetenschappelijke Bitsing-methode helpt organisaties omzet te maximaliseren.
Te weinig aandacht voor de klant
De helft van de Nederlandse technologiebedrijven laat aanzienlijke steken vallen in de omgang met klanten, ontdekte René Jongen van Boer & Croon in een onderzoek.
De helft van de Nederlandse technologiebedrijven laat aanzienlijke steken vallen in de omgang met klanten, ontdekte René Jongen van Boer & Croon in een onderzoek.