Arno de Jong nieuwe chief customer officer van Nederlandse Loterij

Arno de Jong nieuwe chief customer officer van Nederlandse Loterij

09-07-2024 Arno de Jong is per 1 juli benoemd tot chief customer officer van Nederlandse Loterij.

Arno de Jong werkt sinds 2016 voor Nederlandse Loterij als chief marketing officer. Daarvoor was hij onder meer directeur lezersmarkt van AD NieuwsMedia en directeur marketing van De Lotto, de organisatie die in 2016 fuseerde met De Nederlandse Staatsloterij tot Nederlandse Loterij.

De Jong is in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voor de klantstrategie, de spelmerken en het integrale commerciële beleid van Nederland Loterij. Als chief customer officer treedt hij ook toe tot de raad van bestuur van de kansspelorganisatie, die al bestond uit ceo Arjan Blok en cfro Jet Roos-van Aerssen.

Alexander Pechtold, voorzitter van de raad van commissarissen van Nederlandse Loterij: “Met Arno de Jong als CCO in het dagelijks bestuur van Nederlandse Loterij zetten we onze speler nog nadrukkelijker centraal in de organisatie. Zodat we ook in de toekomst – zowel digitaal als in de winkel – leidend en onderscheidend blijven. Arno is met zijn ondernemende en creatieve geest de aangewezen persoon om Nederlandse Loterij te begeleiden in de gewenste doorontwikkeling.”

Blijf op de hoogte van wisselingen en trends in de boardroom.

Ontvang elke dinsdag en donderdag onze nieuwsbrief.

Nee bedankt
facebook