Erik-Jan Gelink

Erik-Jan Gelink


Personalia

Naam: Erik-Jan Gelink

Geboortejaar: 1967

Nationaliteit: Nederlandse

Is dit uw profiel en heeft u vragen, opmerkingen of wijzigingen? Neem dan contact met ons op. Contact

Loopbaan Erik-Jan Gelink

  • 2022 - 2023 CCO (Chief commercial officer) a.i., Enreach NL
  • 2021 - 2022 CCO (Chief commercial officer) a.i., CarNext
  • 2016 - 2020 CCO (Chief commercial officer), Transavia
  • 2015 - 2016 Vice president strategy & transformation, CapGemini
  • 2014 - 2015 CCO (Chief commercial officer), Sanoma Media Netherlands
  • 2012 - 2014 Director strategy & operations en Deloitte Digital, Deloitte
  • 2000 - 2012 Interim-manager en strategieconsultant, Gelink Interim Management & Advies
  • 1999 - 2000 Vice president client services, Agency.com
  • 1998 - 1999 Business manager, Braun AG
  • 1993 - 1998 Group productmanager, Unilever

Opleiding Erik-Jan Gelink

  • High performance leadership, IMD Lausanne
  • Bedrijfseconomie, Vrije Universiteit Amsterdam
  • Bedrijfskunde, Nyenrode Business Universiteit
Is dit uw profiel en heeft u vragen, opmerkingen of wijzigingen? Neem dan contact met ons op.

Trivia

Interesses
Vrienden & familie, mooie wijnen, hardlopen & fitness

Thuis
Getrouwd, twee kinderen

De inspiratiebron van Erik-Jan Gelink

Playing to Win: How Strategy Really Works

A.G. Lafley en Roger Martin


Ik heb veel inspiratie gehaald uit dit boek. Er wordt vaak ingewikkeld gedaan over strategieontwikkeling, maar nadenken over strategie wordt eenvoudiger door de vijf vragen van de strategy cascade te beantwoorden met als kernvraag: how will we win?
Playing to Win: How Strategy Really Works
facebook

ManagementScope.nl gebruikt cookies

Voorkeuren

Basis

Basis cookies:
Scope Business Media anonimiseert de data van personen die op de site terechtkomen. Hierdoor heeft managementscope.nl nauwelijks persoonlijke data van onze websitebezoekers in beheer en mogen wij selecte datapunten verzamelen die geenszins aan u als persoon te koppelen vallen. Onder noodzakelijke cookies vallen alle datapunten die Scope Business Media gerechtigd is om te plaatsen zonder expliciete toestemming van de bezoeker. Dit betreft enkel volledig geanonimiseerde data die noodzakelijk is voor het functioneren van de site.

Compleet (aanbevolen)

Overige cookies, bij het kiezen voor ‘compleet’:
Onder de noemer ‘Overige cookies’ vallen cookies waarvoor wij expliciet toestemming van u nodig hebben. Hieronder vallen bijvoorbeeld onze marketing cookies die wij tevens volledig anonimiseren. Deze cookies zijn echter wel essentieel voor Scope Business Media, om ervoor te zorgen dat managementscope.nl kan blijven voortbestaan als site.

Cookie- en privacyverklaring