Steven van Schilfgaarde

Steven van Schilfgaarde

CEO bij FloraHolland (Coöperatie Royal FloraHolland U.A.)


Personalia

Naam: Steven van Schilfgaarde

Geboortejaar: 1964

Nationaliteit: Nederlandse

Is dit uw profiel en heeft u vragen, opmerkingen of wijzigingen? Neem dan contact met ons op Contact

Huidige functies Steven van Schilfgaarde

  • 2018 - heden CEO, FloraHolland (Coöperatie Royal FloraHolland U.A.)
  • 2016 - heden Commissaris, LeasePlan Corporation
  • 2007 - heden Bestuurslid, KPN Ondernemingspensioenfonds

Loopbaan Steven van Schilfgaarde

  • 2016 - 2018 CFO (Chief financial officer), Coöperatie Royal FloraHolland U.A.
  • 2015 - 2016 Commissaris, KPMG
  • 2013 - 2014 Lid Raad van bestuur / CFO a.i. , KPN
  • 2011 - 2013 CEO, Avantium
  • 2012 - 2012 Lid Raad van bestuur / CFO a.i. , KPN
  • 2007 - 2011 CFO (Chief financial officer), Avantium
  • 1990 - 2007 Diverse financiële managementfuncties , KPN

Opleiding Steven van Schilfgaarde

  • Post-academic Graduate Education (PED), Vrije Universiteit Amsterdam
  • Economie, Erasmus Universiteit Rotterdam

Overige vermeldingen

Vanaf 1 mei 2015 tot 2 februari 2016 vervulde Van Schilfgaarde de functie van commissaris bij KPMG.

Na het vertrek van Carla Smits-Nusteling in januari 2012 namen Steven van Schilfgaarde en Eric Hageman samen ad interim de CFO-functie bij KPN over. Op 3 juli 2012 is Eric Hageman benoemd tot CFO.

Op 13 september 2013 werd Steven van Schilfgaarde wederom benoemd tot interim-CFO na het vertrek van Eric Hageman een paar weken eerder. Hij heeft deze functie tot 2014 vervuld.

Laatste nieuws over Steven van Schilfgaarde


Steven van Schilfgaarde CFO FloraHolland

Koninklijke Coöperatieve Bloemenveiling FloraHolland U.A. heeft Van Schilfgaarde benoemd tot nieuwe Chief Financial Officer.

Gepubliceerd op 13-05-16

Lees artikel
Steven van Schilfgaarde

Interview met Steven van Schilfgaarde

Paul Smits & Steven van Schilfgaarde over digitale transitie

Havenbedrijf Rotterdam en Royal FloraHolland transformeren en in hun kielzog doet de hele keten mee. Cfo Paul Smits en ceo Steven van Schilfgaarde merken dat de sense of urgency toeneemt. Gelukkig maar: ‘Iedereen móet mee met de digitale agenda. Pas als iedereen daartoe bereid is, kun je meters maken.’

Gepubliceerd op 15-03-18

Lees artikel
facebook