Steven van Schilfgaarde CFO FloraHolland

13-05-2016

Steven van Schilfgaarde CFO FloraHolland

Koninklijke Coöperatieve Bloemenveiling FloraHolland U.A. heeft Van Schilfgaarde benoemd tot nieuwe Chief Financial Officer.

Benoeming FloraHolland
De Raad van Commissarissen heeft Steven van Schilfgaarde met ingang van 17 mei 2016 benoemd tot nieuwe CFO van FloraHolland. Van Schilfgaarde was van 2007 tot 2011 CFO en van 2011 tot 2013 CEO bij Getronics. Daarnaast heeft Van Schilfgaarde financieel bestuurlijke ervaring opgedaan als CFO ad interim bij KPN.

Succesvolle samenwerking
President-commissaris Bernard Oosterom zegt verheugd te zijn Van Schilfgaarde als nieuwe CFO te kunnen presenteren. 'Steven combineert uitgebreide financiële ervaring met operationeel leiderschap bij organisaties in veranderende markten en veranderende klantwensen. We zijn ervan overtuigd dat we de beste persoon hebben gevonden om de rol te vervullen en het managementteam te versterken. Wij kijken uit naar een coöperatieve en succesvolle samenwerking', aldus Oosterom.

Rijke historie
Steven van Schilfgaarde is eveneens zeer verheugd over de benoeming. 'Royal FloraHolland is een prachtig bedrijf met een rijke historie in een dynamische markt. Ik kijk uit naar de samenwerking met de leden en klanten, de RvC, mijn nieuwe collega's en andere belanghebbenden van Royal FloraHolland', aldus Van Schilfgaarde.

Lees ook
> Nieuwsbericht over benoeming Van Schilfgaarde bij KPN

Meer over Steven van Schilfgaarde

Steven van Schilfgaarde interim CFO bij KPN

Steven van Schilfgaarde interim CFO bij KPN

Steven van Schilfgaarde volgt tijdelijk Eric Hageman op, die maandag aankondigde per direct zijn functie als financieel directeur neer te leggen.

Interview met Steven van Schilfgaarde

Paul Smits & Steven van Schilfgaarde over digitale transitie

Paul Smits & Steven van Schilfgaarde over digitale transitie

Havenbedrijf Rotterdam en Royal FloraHolland transformeren en in hun kielzog doet de hele keten mee. Cfo Paul Smits en ceo Steven van Schilfgaarde merken dat de sense of urgency toeneemt. Gelukkig maar: ‘Iedereen móet mee met de digitale agenda. Pas als iedereen daartoe bereid is, kun je meters maken.’

Blijf op de hoogte van wisselingen en trends in de boardroom.

Ontvang elke dinsdag en donderdag onze nieuwsbrief.

facebook