Robin Clements

Robin Clements

Executive director customer operations bij VodafoneZiggo


Personalia

Naam: Robin Clements

Geboortejaar: 1971

Nationaliteit: Nederlandse

Is dit uw profiel en heeft u vragen, opmerkingen of wijzigingen? Neem dan contact met ons op Contact

Huidige functies Robin Clements

  • 2017 - heden Executive director customer operations, VodafoneZiggo

Loopbaan Robin Clements

  • 2013 - 2017 Director consumer & small business, Achmea
  • 2012 - 2013 Director of customer operations, KPN Mobile
  • 2009 - 2013 Managing director, Debitel Nederland
  • 2010 - 2012 Managing director, Telfort
  • 2007 - 2008 Managing director, Tiscali Nederland BV
  • 2004 - 2006 Manager business line consumer voice, KPN
  • 2003 - 2004 Manager business line ADSL, KPN
  • 2000 - 2003 Marketing manager, KPN

Opleiding Robin Clements

  • 2015 - 2017 New Board Programm, Nyenrode Business Universiteit
  • 1991 - 1997 Organisatie & Sociale Psychologie, Universiteit van Amsterdam

Trivia

Interesses
Actualiteit, met in het bijzonder wereldpolitiek

Thuis
Partner, drie kinderen
Robin Clements

Interview met Robin Clements

Robin Clements van VodafoneZiggo zoekt steeds proactievere oplossingen

Veel servicemogelijkheden bieden is mooi, maar VodafoneZiggo’s executive director customer operations Robin Clements streeft een hoger doel na: ‘We moeten  toe naar een dienstverlening die zo simpel is dat je als klant helemaal geen hulp nodig hebt.’  Onder de noemer GigaNet, het krachtige netwerk van Vodafone en Ziggo, investeert het telecombedrijf jaarlijks honderden miljoenen in een stabiel en innovatief netwerk. Nooit eerder heeft het verbinden van mensen via het vaste- en mobiele netwerk zoveel betekenis gehad als op dit moment tijdens de coronacrisis. Deze crisis gaat lang duren, en vergt een continu balanceren tussen aan de ene kant zorgen voor een optimale veiligheid voor alle medewerkers en aan de andere kant zorgen dat heel Nederland volledig bereikbaar blijft; met topprioriteit voor ziekenhuizen, de brandweer en andere nooddiensten. Dat lukt de aanbieder van vaste, mobiele en geïntegreerde communicatie- en entertainmentdiensten tot nu toe goed. De waarderingscijfers zijn dan ook flink gestegen, constateert Robin Clements.  

Gepubliceerd op 06-05-20

Lees artikel
facebook