Marguerite Soeteman-Reijnen vertrekt bij Aon

Marguerite Soeteman-Reijnen vertrekt bij Aon

09-03-2023 Aon heeft aangekondigd dat Marguerite Soeteman-Reijnen, chairman of the executive board, per 1 april vertrekt. Zij is 33 jaar werkzaam geweest voor Aon.

Marguerite Soeteman-Reijnen heeft verschillende leidinggevende functies bekleed gedurende haar tijd bij Aon, waaronder global chief marketing officer voor Aon Inpoint. Ook bekleedt zij diverse non-executive en ambassadeursfuncties. Zo is ze voorzitter van de raad van commissarissen bij Kelp Blue, vice-voorzitter van de rvc bij advocatenkantoor NautaDutilh, lid van Alumni Board Harvard Business School, lid van de raad van toezicht van Koninklijke Defensiemuseum en lid van de board of directors van de American Chamber of Commerce in Nederland.

Eric Andersen, president van Aon: “Namens haar collega’s wil ik Marguerite bedanken voor 33 jaar dienst bij ons bedrijf en de vele bijdragen die zij heeft geleverd aan onze business, corporate governance en inclusie & diversiteitsinitiatieven. We wensen haar het allerbeste in het volgende hoofdstuk van haar carrière. Later dit jaar vieren we haar bijdragen voor Aon tijdens een afscheidssymposium.”

Marguerite Soeteman-Reijnen zegt over haar vertrek: “Het is een eer geweest om Aon 33 jaar te mogen dienen. Tijdens mijn reis van stagiaire tot chairman van Aon Holdings B.V., heb ik het voorrecht gehad om met veel getalenteerde mensen met diverse achtergronden samen te werken. Zij waren allemaal net zo gepassioneerd als ik over het doel van Aon, namelijk ervoor zorgen dat klanten beter geïnformeerd en geadviseerd worden. Het begeleiden van onze klanten in verschillende stadia van transitie en groei heeft mij enorm veel plezier gedaan. Ik ben dankbaar dat ik mijn ambities op het gebied van risico, leiderschap en inclusie & diversiteit binnen en buiten het bedrijf heb kunnen verwezenlijken. Het is het juiste moment om mijn nieuwsgierigheid te volgen en op zoek te gaan naar nieuwe dromen en uitdagingen.”

Interview met Marguerite Soeteman - Reijnen

Culturele diversiteit als voorwaarde voor succes

Culturele diversiteit als voorwaarde voor succes

27-10-2021 Bedrijven worden geacht een afspiegeling van de maatschappij te zijn, ook in de top: vanuit redenen van fairness, vanuit een sterke businesscase, om hun licence to operate te behouden én als voorwaarde voor succes. Diverse teams zijn krachtige teams, maar diversifiëren is een werkwoord: ‘We kennen elkaars cultuur nog onvoldoende.’

Blijf op de hoogte van wisselingen en trends in de boardroom.

Ontvang elke dinsdag en donderdag onze nieuwsbrief.

Nee bedankt
facebook