Blog het met bloemen
Auteur: Gastauteurs | 11-07-2007
Ook een vergelijkbare bloemenservice bestaat al. Leden van dating-site HotorNot betalen maar liefst 10 dollar om iemand te verleiden met een virtueel bloemetje. Op straat vind je ze goedkoper, maar bij het succesvolle HotorNot is deze dienst goed voor 40% van de omzet, schijft de vooraanstaande publicatie Techcrunch. Experts zeggen dat het niet veel uitmaakt of de bloemen echt of nep zijn, het gaat om hun functie binnen de datingcontext. Het is gewoon leuk om te versturen en te ontvangen.
They’re Beautiful is net even anders dan het simpel versturen van een plaatje. Hun boeketten bestaan niet louter uit afbeeldingen, maar zijn mini-applicaties. De zogenaamde bewatering en de daarop volgende groei en bloei zullen immers geprogrammeerd moeten zijn. Die geavanceerdere vorm van interactiviteit gecombineerd met aantrekkelijk design zou adverteerders moeten aanspreken. Zij zijn altijd op zoek naar manieren om klanten intensiever bij merken te betrekken, is de gedachte van het bedrijf Jackson Fish Market achter They’re Beautiful. Daarmee wil het mikken op de nog volslagen onbekende markt van ‘branded software experiences’. En dat noteren we vast als nieuw buzzword.
