Ron Vrijmoet

Ron Vrijmoet

Managing partner bij DEUS


Personalia

Naam: Ron Vrijmoet

Nationaliteit: Nederlandse

Is dit uw profiel en heeft u vragen, opmerkingen of wijzigingen? Neem dan contact met ons op. Contact
Is dit uw profiel en heeft u vragen, opmerkingen of wijzigingen? Neem dan contact met ons op.

Huidige functies Ron Vrijmoet

  • 2020 - heden Managing partner, DEUS
  • 2015 - heden Co-founder, Smartify CIC

Loopbaan Ron Vrijmoet

  • 2016 - 2019 Managing director, Accenture Interactive
  • 2010 - 2016 Founder, MOBGEN
  • 1996 - 2009 Diverse functies, JWT

Opleiding Ron Vrijmoet

  • 1993 European Institute of Marketing (France), INSEAD / European Marketing Program
  • 1992 - 1993 Netherlands Institute of Marketing, NIMA-B Marketing Diploma
  • 1990 - 1991 Internation Advertising Association, Advertising Degree
  • 1982 - 1988 Rechten, Universiteit van Amsterdam

Essays door Ron Vrijmoet

scopist_posts/originals/succesvolle-cmos08v.jpg

Het geheim van succesvolle cmo's

De chief marketing officer fungeert meer en meer als aanjager van groei van de onderneming. Accenture deed onderzoek naar de succesfactoren van de meest geslaagde cmo’s ter wereld. Samenwerking en passie voor disruptieve innovatie blijken cruciaal. De onderzoeksuitkomsten geven een inspirerende kijk in de toekomstige nieuwe rol van de cmo.

scopist_posts/originals/Essay-Accenture04k.jpg

Bewaak de klantbeleving in alle details en processen

De juiste customer experience is een belangrijke aanjager van groei voor bedrijven. Toch is in veel bedrijven de klantrelatie verre van optimaal. Daar ligt een belangrijke nieuwe taak voor de chief marketing officer (cmo). Die rol gaat veel verder dan de traditionele marketing.

facebook