Ron Vrijmoet

Ron Vrijmoet

Managing director bij Accenture Interactive


Personalia

Naam: Ron Vrijmoet

Nationaliteit: Nederlandse

Is dit uw profiel en heeft u vragen, opmerkingen of wijzigingen? Neem dan contact met ons op Contact

Huidige functies Ron Vrijmoet

  • 2016 - heden Managing director, Accenture Interactive
  • 2015 - heden Co-founder, Smartify CIC

Loopbaan Ron Vrijmoet

  • 2010 - 2016 Founder, MOBGEN
  • 1996 - 2009 Diverse functies, JWT

Opleiding Ron Vrijmoet

  • 1993 European Institute of Marketing (France), INSEAD / European Marketing Program
  • 1992 - 1993 Netherlands Institute of Marketing, NIMA-B Marketing Diploma
  • 1990 - 1991 Internation Advertising Association, Advertising Degree
  • 1982 - 1988 Rechten, Universiteit van Amsterdam

Essays door Ron Vrijmoet

Bewaak de klantbeleving in alle details en processen

De juiste customer experience is een belangrijke aanjager van groei voor bedrijven. Toch is in veel bedrijven de klantrelatie verre van optimaal. Daar ligt een belangrijke nieuwe taak voor de chief marketing officer (cmo). Die rol gaat veel verder dan de traditionele marketing.

scopist_posts/originals/Essay-Accenture04k.jpg
Meer opinie artikelen

Interviews door Ron Vrijmoet

magazines_artikelen/Vreede06k.jpg

Robbert de Vreede (Unilever): 'Als cmo trek je veel naar je toe'

Door schaalgrootte kan Unilever echte verandering in gang zetten. Unilever-cmo Robbert de Vreede haalt energie uit die impact, maar ook uit snel schakelen. ‘Afgelopen winter draaiden we een succesvolle pilot: mensen konden stamppot met Unox-worst laten bezorgen. Op dergelijke initiatieven die we in sneltreinvaart met andere partijen ontwikkelen, ben ik trots.’


Lees verder

2019-06-19 08:00:43

magazines_artikelen/Koenen05k.jpg

De juiste customer experience zorgt voor groei en daarom ziet Dorkas Koenen een bredere rol voor cmo's

De juiste customer experience is de belangrijkste aanjager van groei voor bedrijven. De chief marketing officer, die zorgt dat de klantbeleving overal in de organisatie aansluit bij de verwachtingen, is daardoor belangrijker dan ooit. Rabobank-cmo Dorkas Koenen: ‘Er is veel aandacht voor functionele voordelen van producten, maar klanten kiezen op basis van emotie.’


Lees verder

2019-05-16 08:00:45

facebook