Ron Vrijmoet

Ron Vrijmoet

Managing partner bij DEUS


Personalia

Naam: Ron Vrijmoet

Nationaliteit: Nederlandse

Is dit uw profiel en heeft u vragen, opmerkingen of wijzigingen? Neem dan contact met ons op Contact

Huidige functies Ron Vrijmoet

  • 2020 - heden Managing partner, DEUS
  • 2015 - heden Co-founder, Smartify CIC

Loopbaan Ron Vrijmoet

  • 2016 - 2019 Managing director, Accenture Interactive
  • 2010 - 2016 Founder, MOBGEN
  • 1996 - 2009 Diverse functies, JWT

Opleiding Ron Vrijmoet

  • 1993 European Institute of Marketing (France), INSEAD / European Marketing Program
  • 1992 - 1993 Netherlands Institute of Marketing, NIMA-B Marketing Diploma
  • 1990 - 1991 Internation Advertising Association, Advertising Degree
  • 1982 - 1988 Rechten, Universiteit van Amsterdam

Essays door Ron Vrijmoet

Het geheim van succesvolle cmo's

De chief marketing officer fungeert meer en meer als aanjager van groei van de onderneming. Accenture deed onderzoek naar de succesfactoren van de meest geslaagde cmo’s ter wereld. Samenwerking en passie voor disruptieve innovatie blijken cruciaal. De onderzoeksuitkomsten geven een inspirerende kijk in de toekomstige nieuwe rol van de cmo.

scopist_posts/originals/succesvolle-cmos08v.jpg

Bewaak de klantbeleving in alle details en processen

De juiste customer experience is een belangrijke aanjager van groei voor bedrijven. Toch is in veel bedrijven de klantrelatie verre van optimaal. Daar ligt een belangrijke nieuwe taak voor de chief marketing officer (cmo). Die rol gaat veel verder dan de traditionele marketing.

scopist_posts/originals/Essay-Accenture04k.jpg
Meer opinie artikelen

Interviews door Ron Vrijmoet

magazines_artikelen/Smith02v.jpg

Brenda Smith is volop bezig met martech

Terwijl veel winkelketens het moeilijk hebben of omvallen, doet discountdrogisterij Kruidvat – dat valt onder moederbedrijf A.S. Watson – het opvallend goed. Chief marketing officer Brenda Smith praat over het succes, dat onder meer ontstaat door een slimme combinatie van marketing en technologie. ‘Dit bedrijf snapt de klant gewoon goed.’


Lees verder

2020-02-11 08:00:33

magazines_artikelen/Alma08v.jpg

Maurine Alma van Takeaway.com maakt tastbaar wat marketing bijdraagt

Maaltijdbezorgplatform Takeaway.com groeit sterk dankzij forse investeringen in marketing. Chief marketing officer Maurine Alma is verantwoordelijk voor de marketingstrategie die zich richt op naamsbekendheid én een zeer soepele customer journey. ‘Onze klant heeft honger en wil zonder veel moeite een maaltijd laten bezorgen.’


Lees verder

2019-10-03 08:00:47

magazines_artikelen/Leenhouts07v.jpg

Randstad-cmo Mariëtte Leenhouts grossiert in data

HR-dienstverlener Randstad brengt werkzoekenden en bedrijven bij elkaar en is daarmee een van de platformbedrijven van het eerste uur. Cmo Mariëtte Leenhouts richt zich op de verschillende merken en doelgroepen – werkzoekenden, bedrijven en eigen medewerkers – van het bedrijf. ‘Data helpen daarbij.’


Lees verder

2019-09-04 08:00:23

facebook