Huidige functies Ron Vrijmoet
- 2020 - heden Managing partner, DEUS
- 2015 - heden Co-founder, Smartify CIC
Loopbaan Ron Vrijmoet
- 2016 - 2019 Managing director, Accenture Interactive
- 2010 - 2016 Founder, MOBGEN
- 1996 - 2009 Diverse functies, JWT
Opleiding Ron Vrijmoet
- 1993 European Institute of Marketing (France), INSEAD / European Marketing Program
- 1992 - 1993 Netherlands Institute of Marketing, NIMA-B Marketing Diploma
- 1990 - 1991 Internation Advertising Association, Advertising Degree
- 1982 - 1988 Rechten, Universiteit van Amsterdam
Essays door Ron Vrijmoet
Het geheim van succesvolle cmo's
De chief marketing officer fungeert meer en meer als aanjager van groei van de onderneming. Accenture deed onderzoek naar de succesfactoren van de meest geslaagde cmo’s ter wereld. Samenwerking en passie voor disruptieve innovatie blijken cruciaal. De onderzoeksuitkomsten geven een inspirerende kijk in de toekomstige nieuwe rol van de cmo.
De chief marketing officer fungeert meer en meer als aanjager van groei van de onderneming. Accenture deed onderzoek naar de succesfactoren van de meest geslaagde cmo’s ter wereld. Samenwerking en passie voor disruptieve innovatie blijken cruciaal. De onderzoeksuitkomsten geven een inspirerende kijk in de toekomstige nieuwe rol van de cmo.
Bewaak de klantbeleving in alle details en processen
De juiste customer experience is een belangrijke aanjager van groei voor bedrijven. Toch is in veel bedrijven de klantrelatie verre van optimaal. Daar ligt een belangrijke nieuwe taak voor de chief marketing officer (cmo). Die rol gaat veel verder dan de traditionele marketing.
De juiste customer experience is een belangrijke aanjager van groei voor bedrijven. Toch is in veel bedrijven de klantrelatie verre van optimaal. Daar ligt een belangrijke nieuwe taak voor de chief marketing officer (cmo). Die rol gaat veel verder dan de traditionele marketing.