De wereld van voeding is aan het veranderen. Dat betekent dat bedrijven en organisaties in (en om) de voedingsbranche zich ook zullen moeten aanpassen. Gelukkig biedt de future of food veel kansen, zeker ook voor Nederland. Het vergt wel durf, langetermijndenken en vooral verandervermogen. Pim Rossen en Roger van Engelen van strategisch adviesbureau Kearney zetten de uitdagingen én de kansen op een rij.
ManagementScope.nl gebruikt cookies
Basis cookies:
Scope Business Media anonimiseert de data van personen die op de site terechtkomen. Hierdoor heeft managementscope.nl nauwelijks persoonlijke data van onze websitebezoekers in beheer en mogen wij selecte datapunten verzamelen die geenszins aan u als persoon te koppelen vallen. Onder noodzakelijke cookies vallen alle datapunten die Scope Business Media gerechtigd is om te plaatsen zonder expliciete toestemming van de bezoeker. Dit betreft enkel volledig geanonimiseerde data die noodzakelijk is voor het functioneren van de site.
Overige cookies, bij het kiezen voor ‘compleet’:
Onder de noemer ‘Overige cookies’ vallen cookies waarvoor wij expliciet toestemming van u nodig hebben. Hieronder vallen bijvoorbeeld onze marketing cookies die wij tevens volledig anonimiseren. Deze cookies zijn echter wel essentieel voor Scope Business Media, om ervoor te zorgen dat managementscope.nl kan blijven voortbestaan als site.