Stef Oud

Stef Oud

Partner bij A.T. Kearney


Personalia

Naam: Stef Oud

Nationaliteit: Nederlandse

Is dit uw profiel en heeft u vragen, opmerkingen of wijzigingen? Neem dan contact met ons op Contact

Huidige functies Stef Oud

  • 2017 - heden Partner, A.T. Kearney
  • 2017 - heden Eigenaar, StartOud BV

Loopbaan Stef Oud

  • 2002 - 2017 Partner, Deloitte
  • 1998 - 2002 Managing Director Europe, Noblestar Systems Corporation
  • 1994 - 1997 Principal, Computer Sciences Corporation
  • 1991 - 1994 Senior Consultant, Andersen Consulting

Opleiding Stef Oud

  • 1997 - 1997 Harvard Business School
  • 1985 - 1991 Business Administration, Universiteit van Groningen

Essays door Stef Oud

Here is how to attract young digital talent

Organizations facing the challenge of digital transformation cannot do without the younger generation. These young people fundamentally differ from older generations in their views and ambitions with regard to digital and other work. Stef Oud outlines five important points on the wish list of digital natives.

scopist_posts/originals/Digitalent03k.jpg

Jong digitalent lokken doe je zo

Organisaties die digitaal transformeren, kunnen niet zonder de jongere generatie. Die jongeren verschillen in hun opvattingen en ambities met betrekking tot (digitaal) werk fundamenteel van oudere generaties. Stef Oud schetst vijf belangrijke punten van de wensenlijst van digital natives.

scopist_posts/originals/Digitalent03k.jpg
Meer opinie artikelen

Interviews door Stef Oud

magazines_artikelen/Kohnstamm03k.jpg

'An evolutionary process that lasts for years'

Telecom giant Liberty Global has millions of customers in various European countries and is constantly working on the transition to new standards and software systems. Manuel Kohnstamm, Senior Vice President of Liberty Global, said, ‘Digital transformation takes an incredible amount of time and manpower.’


Lees verder

2019-03-21 16:12:01

magazines_artikelen/Tas03k.jpg

'After the sale, a long-term relationship begins'

Philips used to sell an intervention lab, and that was it − on to the next customer. Jeroen Tas, innovation & strategy chief of the tech group, explains how intensely the playing field has changed, also with regard to the way innovation is approached. Technology is the decisive factor for new propositions and especially for new business models.


Lees verder

2019-03-21 14:58:07

magazines_artikelen/Tas03k.jpg

Waarom Jeroen Tas (Philips) zwaar inzet op co-creatie en nieuwe businessmodellen

Vroeger verkocht Philips een interventielab, en dat was dat – op naar de volgende klant. Jeroen Tas, chief innovation & strategy van het techconcern, legt uit hoe intens het speelveld veranderd is, ook wat betreft de manier waarop innovatie aangevlogen wordt. ‘Technologie is de bepalende factor voor nieuwe proposities en vooral voor nieuwe businessmodellen.’


Lees verder

2019-03-14 08:00:47

Medebestuurders Stef Oud

  • A.T. Kearney
facebook