Wassili Bertoen

Wassili Bertoen

Innovation partner bij Koninklijke BAM Groep


Personalia

Naam: Wassili Bertoen

Nationaliteit:

Is dit uw profiel en heeft u vragen, opmerkingen of wijzigingen? Neem dan contact met ons op Contact

Huidige functies Wassili Bertoen

  • 2010 - heden Innovation partner, Koninklijke BAM Groep
  • 2012 - heden Innovation partner, Singularity University NL
  • 2010 - heden Innovation partner, TEDxAmsterdam
  • 2010 - heden Guest Lecturer Innovation Management, Rotterdam School of Management

Loopbaan Wassili Bertoen

  • 2013 - 2019 Director Centre for the Edge Europe, Deloitte Center for the Edge EMEA
  • 2008 - 2013 Directeur, Deloitte Innovation BV
  • 2006 - 2007 Program manager privatization, RET
  • 1998 - 2007 Senior Manager, Deloitte Consulting

Opleiding Wassili Bertoen

  • 2014 Executive Program Studierichting Exponential Technologies, Singularity University Silicon Valley
  • 2008 Business Marketing, IMD Business School
  • 1993 - 1998 Organisatie & Sociale Psychologie, Universiteit van Utrecht

Interviews door Wassili Bertoen

magazines_artikelen/Kolkman09v.jpg

Rob Kolkman is bij zijn onboarding diep de organisatie ingegaan

Rob Kolkman houdt zich als ceo van Sanoma Media Netherlands sinds begin 2019 bezig met de transitie van print naar online, het gebruik van data in de uitgeefstrategie en het realiseren van groei. Zijn glasheldere advies voor andere onboarders: ‘Duidelijk zijn over je strategie voorkomt onrust. Wordt het een big bang of continueer je, zoals ik, een bestaande koers waarin je nieuwe accenten legt?’


Lees verder

2019-10-30 08:00:27

magazines_artikelen/Oosterveer08v.jpg

Peter Oosterveer (Arcadis): 'Een team is nooit af'

Peter Oosterveer maakte twee jaar terug de overstap van industrieel installateur Fluor, waar hij coo was, naar Arcadis. Hij kwam als nieuwe ceo bepaald niet in een gespreid bedje terecht. Oosterveer blikt terug op wat veel nieuwe bestuurders als lastig beschouwen: de vorming van een nieuw team, dat de beoogde transformatie om toekomstbestendig te blijven moet helpen realiseren. ‘Besluiten om met andere mensen verder te gaan, vind ik niet zo moeilijk.’


Lees verder

2019-10-03 08:00:48

magazines_artikelen/Coelewij-Piet_2019.jpg

De eerste 100 dagen als commissaris bij Jumbo Groep

‘Een digitale transformatie is vooral een culturele transformatie’, zegt Piet Coelewij over zijn eerste honderd dagen als lid van de raad van commissarissen van foodretailer Jumbo Groep.


Lees verder

2019-03-14 08:00:00

facebook