Marjan Trompetter

Marjan Trompetter

Commissaris (vice-voorzitter) bij Rabobank


Personalia

Naam: Drs. Marjan Trompetter

Geboortejaar: 1963

Nationaliteit: Nederlandse

Is dit uw profiel en heeft u vragen, opmerkingen of wijzigingen? Neem dan contact met ons op. Contact
Is dit uw profiel en heeft u vragen, opmerkingen of wijzigingen? Neem dan contact met ons op.

Huidige functies Marjan Trompetter

  • 2015 - heden Commissaris (vice-voorzitter), Rabobank
  • 2020 - heden Bestuurslid en penningmeester, KNHM (Stichting Koninklijke Nederlandsche Heidemaatschappij)
  • 2012 - heden Voorzitter raad van toezicht, Ziekenhuis Rijnstate

Loopbaan Marjan Trompetter

  • 2009 - 2019 Lid raad van toezicht (secretaris), Stichting Leger des Heils Welzijns- en Gezondsheidszorg en Stichting Leger des Heils Jeugdbescherming & Reclassering
  • 2009 - 2017 Vice-voorzitter Raad van Toezicht, GGZ Friesland
  • 2000 - 2016 Assistent professor, Faculteit Economische Wetenschappen en Bedrijfskunde, VU Amsterdam
  • 2012 - 2015 Commissaris, Rabobank Noord Veluwe
  • 2012 - 2015 Lid raad van toezicht, Rode Kruis Ziekenhuis
  • 2008 - 2012 Commissaris, Rabobank Noordwest-Veluwe
  • 2003 - 2011 Lid raad van toezicht, Ziekenhuis St Jansdal
  • 1988 - 1997 Senior consultant, KPMG

Opleiding Marjan Trompetter

  • 1984 - 1988 Economie, Vrije Universiteit Amsterdam

Rankings

Overige vermeldingen

Commissies:

Rabobank
- Voorzitter benoemingscommissie
- Voorzitter Remuneratie & HR-commissie
- Lid riskcommissie
- Lid commissie coöperatieve aangelegenheden

Ziekenhuis Rijnstate
- Voorzitter remuneratie & HR commissie

KNHM (Stichting Koninklijke Nederlandsche Heidemaatschappij)
- Voorzitter financiële commissie

De inspiratiebron van Marjan Trompetter

Putting The Customer First

Jan Carlzon


'Putting the customer first is een artikel uit The McKinsey Quarterly over dienstverlenende organisaties en hoe ze het meest succesvol zijn: heel helder weten wie je klanten zijn en wat ze willen. Dit uitgangspunt moet consequent worden doorgevoerd in strategie, systemen, processen, doelstellingen en cultuur. Dat is een voorwaarde om medewerkers tijdens moments of truth het verschil te kunnen laten maken. Ook al zijn niet alle voorbeelden van vandaag de dag, de essentie is dat zeker wel! Deze boodschap is altijd mijn leidraad geweest en inspireert mij nog dagelijks in mijn werk.

Putting The Customer First

facebook