Nathan Burgers
Managing director bij IG&H
Personalia
Naam: Nathan Burgers
Nationaliteit: Nederlandse
Huidige functies Nathan Burgers
- 2021 - heden Managing director, IG&H
Loopbaan Nathan Burgers
- 2019 - 2020 Partner emeritus, Kearney
- 2007 - 2019 Partner, Kearney
- 2017 - 2019 Leader EMEA financial services practice, Kearney
- 2011 - 2014 Managing partner, A.T. Kearney Benelux
- 1998 - 2011 Associate/manager/principal, Kearney
- 1994 - 1998 International information management staff, Shell
Opleiding Nathan Burgers
- 1992 - 1994 MBA, Erasmus Universiteit Rotterdam, General Management
- 1985 - 1990 Physics, Universiteit van Amsterdam, Masters Degree
Overige vermeldingen
Nathan Burgers is bij A.T. Kearney verantwoordelijk voor de publieke sector en voor Financial institutions met een focus op verzekeraars. Zijn ervaringsgebieden zijn strategie, transformatie programma’s en strategische IT.
Trivia
Nathan Burgers is getrouwd en heeft 2 dochters. De hobby’s van Burgers zijn wielrennen, hockey en koken.
Essays door Nathan Burgers
De auto-industrie verandert onherkenbaar
Een keur aan digitale diensten in een elektrische, zelfrijdende auto die je gebruikt maar niet bezit, verbonden met het internet. Dit toekomstbeeld wordt steeds realistischer. Spelers binnen de autoindustrie zullen hun businessmodellen en rol in de waardeketen moeten aanpassen. Zeker omdat de concurrentie zomaar vanuit de dode hoek kan opdoemen.
Een keur aan digitale diensten in een elektrische, zelfrijdende auto die je gebruikt maar niet bezit, verbonden met het internet. Dit toekomstbeeld wordt steeds realistischer. Spelers binnen de autoindustrie zullen hun businessmodellen en rol in de waardeketen moeten aanpassen. Zeker omdat de concurrentie zomaar vanuit de dode hoek kan opdoemen.
Onverwachte partnerships
Hoe kunnen grote organisaties het exploiteren van het huidige businessmodel combineren met het verkennen van compleet andere businessmodellen? Door goed om zich heen te kijken: durf elkaar als zeer uiteenlopende partijen te vinden en te versterken. Geduld, een open vizier en een focus op waarde in plaats van winst zijn binnen de ecosystemen die zo ontstaan belangrijke succesfactoren.
Hoe kunnen grote organisaties het exploiteren van het huidige businessmodel combineren met het verkennen van compleet andere businessmodellen? Door goed om zich heen te kijken: durf elkaar als zeer uiteenlopende partijen te vinden en te versterken. Geduld, een open vizier en een focus op waarde in plaats van winst zijn binnen de ecosystemen die zo ontstaan belangrijke succesfactoren.