Hilde van der Baan

Hilde van der Baan

Partner bij A&O Shearman


Personalia

Naam: Hilde van der Baan

Nationaliteit: Nederlandse

Is dit uw profiel en heeft u vragen, opmerkingen of wijzigingen? Neem dan contact met ons op. Contact

Huidige functies Hilde van der Baan

  • 2019 - heden Partner, A&O Shearman
  • 2005 - heden Advocaat, A&O Shearman
  • - heden Voorzitter raad van advies, Nederlands Arbitrage Instituut (NAI)
  • - heden Lid raad van bestuur, Dutch Arbitration Association

Opleiding Hilde van der Baan

  • 1999 - 2004 Internationaal recht, Universiteit van Maastricht
  • 1999 - 2004 Europees recht, Universiteit van Maastricht
Is dit uw profiel en heeft u vragen, opmerkingen of wijzigingen? Neem dan contact met ons op.

Essays door Hilde van der Baan

Essay_A&O072025v.jpg

Ondernemen en overleven in de digital age

Technologie, en met name artificial intelligence, dwingt organisaties tot herbezinning op alle fronten: van strategie tot cultuur, van verdienmodellen tot personeel. De digital age is niet slechts een nieuwe fase van technologische innovatie en is niet beperkt tot ai; het is een fundamentele transformatie. Ondernemen betekent ook anticiperen op de ethische, sociale en economische impact daarvan. Wat moeten organisaties doen om te overleven in dit tijdperk? Hilde van der Baan en Gijs Linse van A&O Shearman diepen die vraag de komende maanden uit. 

toekomst-ondernemen-500.jpg

Versnelling vraagt om inspanning van iedereen

De meeste ondernemers en bestuurders zijn zich zeer bewust van hun maatschappelijke rol en hebben al de nodige stappen gezet om hun organisaties duurzamer, menselijker en dus toekomstbestendiger te maken, stellen Hilde van der Baan en Gijs Linse van A&O Shearman. Er ligt dus al een solide basis. De verdiepingsslag die nodig is om op koers te blijven én te versnellen, vraagt om een gezamenlijke inspanning van alle partijen – van overheid tot burgers.

facebook

ManagementScope.nl gebruikt cookies

Voorkeuren

Basis

Basis cookies:
Scope Business Media anonimiseert de data van personen die op de site terechtkomen. Hierdoor heeft managementscope.nl nauwelijks persoonlijke data van onze websitebezoekers in beheer en mogen wij selecte datapunten verzamelen die geenszins aan u als persoon te koppelen vallen. Onder noodzakelijke cookies vallen alle datapunten die Scope Business Media gerechtigd is om te plaatsen zonder expliciete toestemming van de bezoeker. Dit betreft enkel volledig geanonimiseerde data die noodzakelijk is voor het functioneren van de site.

Compleet (aanbevolen)

Overige cookies, bij het kiezen voor ‘compleet’:
Onder de noemer ‘Overige cookies’ vallen cookies waarvoor wij expliciet toestemming van u nodig hebben. Hieronder vallen bijvoorbeeld onze marketing cookies die wij tevens volledig anonimiseren. Deze cookies zijn echter wel essentieel voor Scope Business Media, om ervoor te zorgen dat managementscope.nl kan blijven voortbestaan als site.

Cookie- en privacyverklaring